Dé telefonie-oplossing voor slimme klantgerichte bedrijven
Je klanten optimaal ondersteunen én je klantrelaties verbeteren met onze schaalbare telefonie oplossing voor het MKB, die eenvoudig integreert met CRM- en helpdesksystemen.
- Eenvoudig remote en hybride werken
- Makkelijk schaalbaar
- Integreert met je huidige software
Hosted VoIP biedt veel voordelen. Flexibiliteit, heldere geluidskwaliteit, schaalbaarheiden integratie met software zijn inmiddels de meest bekende. Maar onze telefooncentrale gaat nog een stuk verder op gebruikersgemak. Onze telefooncentrale heeft een zeer intuïtieve bediening. Een belangrijke basis bij ons is het belplan, hiermee bepaal je hoe en wanneer je bereikbaar bent.
Dit belplan is zo ontwikkeld dat iedereen dit zelf eenvoudig kan samenstellen. Creëer belroutes voor je nummers en drag-and-drop de gewenste acties eenvoudigweg in de route. Pas de centrale aan met eigen voicemail, tijdscondities, belgroepen, snelkeuzes, wachtrijen en keuzemenu’s. In ons VoIP-portaal bedien je op heldere wijze waar een gesprek moet uitkomen. Dat kunnen toestellen op kantoor zijn, maar ook (mobiele)nummers buiten het bedrijf. Alles kan ook geschakeld worden op basis van tijdscondities. De centrale heeft vrijwel voor elke situatie een oplossing.
Koppel met je CRM-systeem
Het direct weergeven van klantgegevens op het moment dat een klant belt, kan de efficiëntie van je klantenserviceteam aanzienlijk verbeteren en de algehele klanttevredenheid verhogen. Je CRM-systeem is de plek waar je alle klantinformatie inzichtelijk wilt hebben. Als de klant belt, krijg je direct de juiste klantgegevens op je scherm, zodat je niet meer hoeft te vragen naar bedrijfsnaam en klantnummer. Wij koppelen met bijna alle bekende CRM-systemen, maar ook met de contactpersonen in Outlook. Wil je weten of jouw CRM-systeem wordt ondersteund, vraag het ons.